המייל הכי חשוב שאי פעם תכתוב!

important-email1

המייל הזה הוא המייל הכי חשוב שאי פעם תכתוב ותשלח לרשימת התפוצה שלך.

אבל משום מה, כל מי שמנסה לבנות רשימת תפוצה מוותר עליו.

זה המייל הראשון שתקבל ברגע שתרשם לרשימת תפוצה כלשהי.

המייל הזה נקרא מייל "תיאום ציפיות" בגלל שזה בדיוק מה שהוא עושה.

חשוב מאוד להגיד למי שנרשם לרשימה שלך לראשונה למה לצפות…. ולמה לא לצפות.

גם אם זה משהו שנראה לך שהוא לא יאהב…

אין שום סיבה שמישהו שלא מתאים להיות לקוח שלך יהיה ברשימת תפוצה שלך.

Importent-email3

אז מה צריך להיות במייל "תיאום ציפיות"?

1. ציין את שם רשימת התפוצה או הנושא המרכזי שלה.

"תודה שנרשמת לרשימת התפוצה של אתר Dogi.com בנושא אימון כלבים."

2. הסבר אילו סוג הודעות ישלחו לנרשמים – חשוב מאוד להכניס לחלק הזה גם תועלות שיצאו לקורא מרשימת התפוצה כדי לעודד אותו לפתוח ולקרוא את ההודעות ולצפות להודעות הבאות.

"בהודעות הקרובות אני אשלח לך מידע שיעזור לך לאלף את הכלב שלך, למנוע ממנו לעשות את צרכיו בבית ולנשוך אנשים כשמטיילים אותו בחוץ."

3. תרשום מה פרק הזמן שבין הודעה להודעה, או אם זוהי סדרת מסרים אוטומטית , כמה זמן תמשך הסדרה – במטרה להכין את הנרשם לקבלת המסרים ולמנוע ממנו להסיר את עצמו מהרשימה לפני תום הסדרה.

"ההודעות ישלחו אלייך פעם ביומיים במשך חודשיים מלאים, חשוב מאוד שתפתח את כל ההודעות כדי להפיק את המירב מסדרת אימון הכלבים בדוא"ל."

4. תעודד אינטרקציה דו-כיוונית – בשביל לגרום לנרשם להרגיש שההודעות הם אישיות יותר כדאי לעודד אותו להגיב או לשאול שאלות בהודעה חוזרת.

"אם יש לך שאלות או הערות להודעות, אתה מוזמן להשיב למייל הזה ואני אנסה כמיטב יכולתי לענות לך עליהם במהרה."

5.ציין את העובדה שיש לו אפשרות להסיר את עצמו מהרשימה אם ירצה – כמו שאמרתי מקודם, אין סיבה שאנשים שלא מתאימים להיות לקוחות שלך יהיו ברשימה שלך. חשוב להסביר להם שיש להם אופציה להתנתק על מנת שלא יסמנו את ההודעות שלך בתור "דואר זבל" מה שיפגע בהעברת ההודעות שלך לנרשמים אחרים.

"חשוב לי להבהיר לך שיש לך אפשרות להסיר את עצמך בכל רגע נתון מרשימת התפוצה בעזרת לחיצה על הקישור – הסר מרשימת התפוצה – שמופיע בתחתית כל עמוד"

6. אם אתה מתכוון לשווק או למכור דברים בעזרת הודעות אלו, אל תסתיר את זה – על מנת לקבל את אמון הנרשם במהרה (וגם לסנן "אוכלי חינם") חשוב לציין כי אתה מציע את המוצרים או שירותים שלך לרשימת התפוצה שלך. כך הנרשם יבין את מטרת ההודעות ולא ייבהל ויכעס בפעם הראשונה שמנסים למכור לו משהו בהודעות.

"שים לב, בהודעות אלו אני שולח מפעם לפעם הצעות שיווקיות למוצרים או לשירותים שאני מספק. אך אתה לא נדרש לרכוש משהו כדי להמשיך וליהנות מסדרת אימון הכלבים בדוא"ל"

7. תן תמריץ להמשיך ולהישאר ברשימה – גרום לנרשם להרגיש שהוא הגיע למועדון לקוחות אקסקלוסיבי ושהוא הוא הולך להרוויח מזה.

"מידי פעם אשלח לך הטבות לרכישת המוצרים או השירותים שלי בהנחות ששמורות רק לרשימת התפוצה שלי, אז כדאי לך לשים לב להודעות הבאות."

8. תעורר סקרנות לקבלת ההודעות הבאות – זאת טכניקה קצת מתקדמת שכדאי לחשוב עליה מראש. במקרה שתכננת מראש את ההודעה הבאה, רשום טיזר קטן בסוף המייל שיעודד את הנרשם לצפות להודעה הבא.

"בהודעה הבאה אספר לך איך אפשר לגרום לכלב להפסיק לעשות את צרכיו בבית בעזרת טריק קטן שייקח לך 3 דקות ליישם.

9. כמובן, הודה לנרשם והיפרד לשלום.

 

"שוב, תודה רבה שנרשמת לרשימת התפוצה של אתר Dogi.com בנושא אימון כלבים. אני מצפה לשוחח איתך בהודעות הקרובות.

Importent-email2

שלך, אבי מאלפי."

 

רוצה לדעת מה רשום במייל תיאום ציפיות שלי?

בקר אותי באתר benyabets.com, הרשם לרשימת התפוצה ותקבל במתנה את המדריך "איך להיכנס לראש של הצרכן החדש ולמכור לו שוב ושוב ושוב."

 

 

בן יעבץ
יועץ שיווק דיגיטלי
מתמחה בבניית משפכי מכירה
וסדרות מסרים אוטומטיות

Ben Yabets

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אתר: Funnelmarketing.co.il

בלוג: Benyabets.com

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסםשדות חובה מסומנים *

*

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.