איך לבנות דף פייסבוק מנצח לעסק שלך בלי להוציא שקל

Like, hand.

בים עמודי הפייסבוק המטרה היא להבליט את העמוד שלך אל מול המתחרים.
בעבר, על מנת ליצור נוכחות מכוונת היה צורך לרכוש דומיין, להקצות משאבים ובסופו של דבר לבנות אתר בעוד כיום ניתן לפנות לאחת הפלטפורמות החברתיות ובראשן פייסבוק ליצור דף עסקי או חנות וירטואלית ללא תשלום ומשם לבצע את מרבית הפעילות העסקית המכוונת.
הדרך המהירה ביותר לפתח קהל אוהדים רחב היא פרסום ממומן אך מה קורה כשאין תקציב?
כיצד יגלו האוהדים את הדף שלך?

תן ערך מוסף לגולש – הצג בדף מידע אותו לא ימצא הגולש במקומות אחרים, תן גישה מהירה למה שחשוב לך בעזרת טאבים ייעודיים.
תן לגולש מידע עדכני ביותר על מנת שלא יצטרך לחפש אותו באתרים אחרים.

חבר את הדף שלך לפלטפורמות אחרות – יש לך אתר אינטרנט? אולי עמוד טוויטר פעיל?
ומה עם לינקדאין?
כל הפלטפורמות הללו צריכות להיות מחוברות ביניהן ולהוביל את המשתמש מאחת לאחרת על מנת לתת לגולש תמונה כוללת שלך ושל ההיצע שלך ולהפוך אותו מלקוח אקראי ללקוח חוזר.

Book

תן תוכן מנצח – הפוסטים צריכים להיות מדוייקים ולספק לקורא את המידע הדרוש לו, טקסט ארוך מדי יגרום לקורא לדלג על הפוסט ולעבור לפוסט הבא.
הוסף תמונות, וודא שהן מתאימות בגודלן לדרישות של פייסבוק, הוסף סרטוני ווידאו.
אמצעים אלו מאפשרים תקשורת טובה יותר עם קהל האוהדים.

הפעל את הגולשים  – אחת הדרכים הטובות ביותר למשוך אוהדים חדשים ולקבל תגובות מאוהדים קיימים היא תחרויות וחידונים.
הגולשים אוהבים לקבל פרסים, אך גם ללא פרסים הם אוהבים שמאתגרים אותם.

דבר עם האוהדים שלך– תן לייק או הגב לאוהד שרשם תגובה על פוסט שהעלת, גם אם התגובה אינה חיובית. הפוך אוהד מתלונן לאוהד מהלל עם תגובה עניינית ומהירה

תייג דפים אחרים– הדרך הטובה ביותר לבנות רשת היא לבנות קשרים ושיתופי פעולה.
אחת הדרכים להתחיל היא לעשות לייק ולתייג דפים. כשתתקל במאמר או פוסט שאתה חושב שיועיל לקהל האוהדים שלך, שתף אותו.

השתמש באפשרויות הצמד למעלה (Pin to Top) או סמן בכוכבית (Highlight) לפוסטים החשובים ביותר –  אפשרויות אשר יגדילו וידגישו את הפוסטים החשובים ביותר כך שהאוהדים שלך לא יפספסו אותם בים המידע.
על פי האלגוריתם של פייסבוק, רק חלק מהאוהדים שלך רואים את הפוסטים שהעלית, שיטה זו מאפשרת חשיפה טובה יותר לפוסטים.

השתמש באינסייט (Insight) של פייסבוק– פייסבוק מספקת לכל דף עסקי עם 30 אוהדים או יותר סטטיסטיקה מפורטת על הפעילות בדף, השתמש בנתונים כדי להכיר את הקהל שלך והרגלי הגלישה שלו ולהבין מה הצרכים שלו ממך. השתמש בתובנות אלו כדי לטרגט טוב יותר את הפוסטים ולענות לצרכי האוהדים, להביא אוהדים חדשים ולהפוך אותם ללקוחות.

 

יש דרכים רבות להעלות את המודעות לדף הפייסבוק שלך ללא צורך בהשקעה כספית, בעזרת הכרות מעמיקה של קהל האוהדים, תוכן רלוונטי מנצח וקשר רציף עם האוהדים ניתן להעלות את מספר האוהדים בדף ללא השקעה כספית.

דיגיטל בוסטר – נותנת בוסט לנוכחות הדיגיטלית שלך ברשתhttp://on.fb.me/1aYXAvR

 

ורד מודעי

Vered Modai

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסםשדות חובה מסומנים *

*

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.